Torrijas (Torradetes de Santa Teresa) 152/164

Un postre pendent des de feia temps, mai les havia tastat (bé, una vegada en un super restaurant…), i he descobert que hi ha gent que les menja per esmorzar. També es pot fer, sí, perfectament. Homenatge a Dani Resines senior.

Ingredients:

1 o 2 llesques de pa per a fer les torradetes (pa de màquina) x persona

llet calenta

3 cullerades de sucre

1 0 2 ous (o 3, depèn dels que sigueu)

oli

sucre

El pa millor que sigui del dia abans. Jo vaig anar al forn més proper i vaig demanar quin era el millor tipus de pa per fer aquest postre, i em van dir que el de màquina. Me´l van tallar ells d´uan manera que van quedar força llargues les llesques.

En fi, que una horeta abans de fer-les ruixeu les llesques que aneu a utilitzar amb llet calenta (que porta 3 cullerades de sucre). Al moment de fer-les les arrabosseu amb ou (per a 4 persones vaig fer una mica curt amb un ou), les fregiu amb l´oli ben calent, les poseu amb paper absorbent i just abans de servir-les hi tireu sucre per sobre.

Mega bo!!!

~ per picanyol a 08/10/2011.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

 
A %d bloguers els agrada això: