Pollastre guisat amb cervesa i cebes (99/164)

Nova recepta de pollastre…no diuen que és tan sa? Doncs apa, som-hi!

Ingredients (2 px):

2 “quartos” x persona

2 cebes

1 parell de “quintos” o una llauna de cervesa

1 cullerada de fècula de patata o de maizena

1 cullerada d´extracte de carn (opcional)

Daurarels “quartos” i reservar-los. Sofregir la ceba en el mateix oli fins que estigui ben rossa. Tornar a posar el pollastre dins la cassola i afegir-hi la cervesa. Deixar-ho coure uns 3/4 d´hora.

A partir d´aquí vàries opcions. Jo vaig triturar tota la salsa, ceba inclosa, i desprès vaig intentar espessir-la amb maizena. No em va acabar de quedar bé del tot malgrat que la salsa estava força bona. Potser un punt amargant. Ho vaig acompanyar d´arròs blanc.

A la recepta original et diu que separis la ceba i desprès espessis la salsa amb fècula de patata i hi posis una mica d´extracte de carn. Suposo que deu quedar bé, i potser elimina aquest punt amarg que tenia la meva salsa i que va fer que no gaudís d´aquesta recepta com ho he fet amb moltes altres.

~ per picanyol a 29/06/2011.

Deixa un comentari